torsdag

     Datum: 2012-10-25 Tid: 17:35:00 Kommentarer: 1
haaallå..
någon som kollar på serierna
williams lista eller portkod 1321....??? Eller som kollar på någon annan bra serie??
idag var det en blandning av hagel och snö...
bara en dag kvar sen LOV!!!!...imorn ska man med Ellinor
 
Vad har man gjort i veckan....no prov om metaller m.m...
Någon som har några frågor som man vill ställa till mig...lovar att svara på alla frågor!!!...det är bara att fråga på...
 
ha det bra....önskar trevligt lov om jag att glömmer att säga det

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: Det var faktiskt en läsare som ritat av mig haha!
Jag tittar alltid på Williams lista, bääääst!

Svar: coolt, :)det e bra att du kollar på williams lista...
vill bara säga att jag ÄLSKAR din blogg....Kram Jennifer
Jennifers Place

2012-10-27 @ 14:38:05
URL: http://maddiek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG  / Jennifer

     Design&layout av ELLINOR.A
     Bakgrund från Styleblogg.se
RSS 2.0