Skottdagen

     Datum: 2012-02-29 Tid: 17:47:32 Kommentarer: 0
Hej
hoppas ingen har fått några skott på er eller att ni träffat på skottarna :)
Min dag idag har varit lung
Vi började med
Tyska-redovisning av dialoger och ett spel men vår lärare gjorde också ett test (någonting dom måste göra genom lärarplanen)

So-jag redovisade min Colombia konflikt...och det gick bra

No-vi gick igenom lite olika uppgfinnare som vi sen ska jobba med...kul :)

LUNCH-soppa som smakade salt

Idrott-En av klasskompisarna höll i den,vi hoppade hopprep,paintboll,hinderbana av något slag...

Bild-vi gick igenom konsthistoria, sen ska vi börja med en uppgift om att vi ska ta en bild av ex. mona lisa och sen ska man göra om den till en ny verision. Jag ska mixa två bilder...jag kan fota det sen så får ni se hur det blev :)
ha en fortsatt trevlig dag

Nu är det vår!!!!

     Datum: 2012-02-25 Tid: 16:40:57 Kommentarer: 0

Foto av Rebecka Thor


Nu är våren äntligen här...
det börjar snart komma till att man ska ut å gå och ta foton:)
Idag e det melodifestivalen (Hejar på Danny!!!!)
man ska också äta smörgåstårta...har ätit nybakade muffins mums

Neeeej

     Datum: 2012-02-09 Tid: 16:49:33 Kommentarer: 0
Nej nu får det som inte hända jag håller på att bli sjuk
Jag har ont i halsen och snuvig :(
Det får inte komma nu för att jag ska åka slalom Måndag-Tisdag
och då vill man ju va frisk för att kunna åka med sina kompisar :)
Hoppas jag frisknar till :)

min serie

     Datum: 2012-02-05 Tid: 14:09:31 Kommentarer: 0



SLUT

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG  / Jennifer

     Design&layout av ELLINOR.A
     Bakgrund från Styleblogg.se
RSS 2.0