onsdag

     Datum: 2012-10-31 Tid: 16:30:00 Kommentarer: 2
Idag så har man vart hemma själv...och ätit pannkakor!!! MUMS!!!



tisdag

     Datum: 2012-10-30 Tid: 10:56:40 Kommentarer: 0
vaknade upp och kollade ut genom fönstret, det snöa men slutade lika fort...
sen var det frukost...
 
efter frukosten så kollar man ju på Williams lista...hittade en fin bild på han i datorn..
 
snart ska man till en kompis och sen efter det ska jag sälja lite kakor till några släktingar...på fredag kommer man kanske baka och om jag gör det så tar jag ju några bilder självklart....ha det bra...
hälsningar från JAG...hihih

torsdag

     Datum: 2012-10-25 Tid: 17:35:00 Kommentarer: 1
haaallå..
någon som kollar på serierna
williams lista eller portkod 1321....??? Eller som kollar på någon annan bra serie??
idag var det en blandning av hagel och snö...
bara en dag kvar sen LOV!!!!...imorn ska man med Ellinor
 
Vad har man gjort i veckan....no prov om metaller m.m...
Någon som har några frågor som man vill ställa till mig...lovar att svara på alla frågor!!!...det är bara att fråga på...
 
ha det bra....önskar trevligt lov om jag att glömmer att säga det

söndag

     Datum: 2012-10-21 Tid: 13:48:33 Kommentarer: 0
idag är det en sorgsen dag...två man känner har dött...
ska idag försöka sälja kakor och salami...kakor går men salami hur i tusan ska man få sålt det...min morbror som inte ens gillar salami ska köpa för släkten...och sen kommer säkert hans barn sälja i framtiden så då får vi i gengäld köpa av han :

Lördag

     Datum: 2012-10-20 Tid: 10:20:08 Kommentarer: 0
Hej nu har man precis vaknat...gött...
Idag funderar man om man ska läsa på no och tyska men så ska man oxå sälja kakor/godis och salami...
gott...gott..
 
Igår så hade man orientering i gudhem och man tog den svåraste...det gick riktigt bra förutom att i slutet fick man skoskav...inte trevligt...
 
Ha det bra
//Jennifer

torsdag

     Datum: 2012-10-11 Tid: 17:06:52 Kommentarer: 0
Gillar serien The O.C
vi håller just nu och ser på en serie i engelskan som heter The O.C..
vad har man gjort i veckan..haft skola som vanligt...
 
SCHEMA FÖR IDAG:
SO-skriver om Jehovas vittnen och hare krishna
HEMKUNSKAP-projekt inreda lägenhet med IKEA katalog
ENG-olika former av upg.
LUNCH-potatis o fiskbullar...blääää
ENG-kolla på The O.C
NO-mini test på genetik...sen film X-men
    SLUT FÖR DAGEN...
 
Nu så sitter man hemma och tar det lungt...skönt
 
ha det gött!!!! SNART HELG!!!!!

lördag

     Datum: 2012-10-06 Tid: 11:28:23 Kommentarer: 0
hej...hela veckan så har man haft VISA...och igår så fick man göra en tårta på mössebersbagaren....så här ser tårtan ut...idag har jag också namnsdag så då fick man smycken av familjen och choklad av mormor och morfar
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG  / Jennifer

     Design&layout av ELLINOR.A
     Bakgrund från Styleblogg.se
RSS 2.0