söndag

     Datum: 2012-09-30 Tid: 10:49:02 Kommentarer: 12
Nu är det redan söndag....taggar tills imorn när VISAN börjar...taggar oxå tills ikväll då Tom Cruse "stavning"....är på film. På 4 kl. 21.00
hoppas jag kommer få baka inne på mössebergsbagaren!!!!
ha det gött...
 
///jennifer

fredag

     Datum: 2012-09-28 Tid: 17:31:47 Kommentarer: 0
härligt när det äntligen e fredag...
vad har man gjort idag..????....man har haft tyskaprov...sen så har vi haft sv och då skulle vi komma fram till vart vi vill åka i vår...och det blev London!!!!...sen hade man idrott och musik
njuter av den sol som vart idag
 
//jennifer

onsdag

     Datum: 2012-09-26 Tid: 20:07:20 Kommentarer: 0
hej 
idag så har man haft friluftsdag i skolan...UTE...
då så hade vi hemkunskap,svenska/tyska och idrott/no...
ssen när man kom hem till ett varmt hus så skulle vi åka och fira min kusin....
 
iigår:
efter skolan så hade vi återträff med backdraft och man kan säga att det blev många härliga skratt från både ungdommar och ledare...
Saknar backdraft
har inget mer att skriva så man säger ha det bra...så ska man nu kolla på bonde söker fru
 

måndag

     Datum: 2012-09-24 Tid: 18:16:52 Kommentarer: 0
ÄNTLIGEN!!!!!!!!
dom som älskar William Spetz ska verkligen se på hans serie
 
 
ÄLSKAR DEN!!!
 
så vad har man gjort idag...jo man har ringt till gubben som jag ska vara på VISA hos...så nu e det fixat....längtar!!
så vad har man gjort mer idag, man har sett på film i skolan,no,eng,sv,m.m...
Ha det gött
//jennifer

lördag

     Datum: 2012-09-22 Tid: 14:18:30 Kommentarer: 2
Hej!!
idag är det en solig dag, ne men det är en ganska disig dag ute tycker jag...sitter just nu och kollar på bilder...
Här e bara några av dom fantastiska bilderna jag kollar på!!!
 
så vad har an gjort idag då....????.....jo jag har kollat på film ex. "lol" en bra film...rekomenderar det specielt till tjejer som gillar "tjejfilmer"...
 
men fortsätt ha en trevlig dag
//Jennifer

torsdag

     Datum: 2012-09-20 Tid: 19:30:28 Kommentarer: 0
det var länge sedan man var inne på bloggen....När jag gick in såg det annorlunda ut, LIKE IT!!
 
 
Så vad har man gjort sedan jag gjorde ett inlägg sist...jo jag har vart i Göteborg och shopat...man har firat...och just nu blev jag klar med SO-inlämningen!!!!
 
SNART helg!!!!
har inget mer att skriva nu så.....
SES
//jennifer
 

fredag

     Datum: 2012-09-14 Tid: 16:38:20 Kommentarer: 1
HELG!!!!!!!!!!!
 
vad härligt med helg....Idag så fyller min bror år GRATTIS
vad har man gjort i veckan...????
man har inte gjort så mycket...jo man har vart i skolan...
 
VET EJ VAD JAG SKA SKRIVA....??????XD
bjuder på bild
 
//JENNIFER

söndag

     Datum: 2012-09-09 Tid: 16:44:25 Kommentarer: 50
 
nu taggar man för imorn...för då så ska vi redovisa filmen inför hela klassen...och sen så ska vi rösta på nytt när det gäller framsida på tröjorna..alla blev inte lika glada när dom såg resultatet.
 
I helgen så har man:
FREDAG:
firade man morfar och sen åkte man på bröllop "bilder kommer sen"
 
LÖRDAG:
hade man tjejkväll med ett härligt gäng
 
SÖNDAG:
idag har man haft det lung, har börjat läsa boken ELD...som e asbra!!!!
 
om man har tråkigt kan man ju kolla på youtube...sök på lillabloggen så kommer William Spetz fram och då lovar jag att man sen inte har tråkigt...
 
//love William Spetz

i skolan

     Datum: 2012-09-03 Tid: 13:21:18 Kommentarer: 3
 
nu sitter jag och Madde på SV vi har jätteroligt!!!!!!

VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG  / Jennifer

     Design&layout av ELLINOR.A
     Bakgrund från Styleblogg.se
RSS 2.0