Hallå

     Datum: 2011-08-15 Tid: 11:31:49 Kommentarer: 0
Hej

Nu kommer jag ju inte skriva på den här eftersom den här bloggen ska fixas
Så då kommer ni att kunna läsa på www.jookiis.blogg.se istället

Bara så att ni har en blogg att läsa på hela tiden
Bra va :-)

Hoppas att ni klarar att vänta på att jag ska fixa den här bloggen


Hälsningar Jennifer :)

Hej!!!!!

     Datum: 2011-08-15 Tid: 11:21:29 Kommentarer: 0
Jag ska snart börja blogga men först så måste jag fixa en header.........och det är en kompis till mig som ska hjälpa mig hon är JÄTTE bra på att fixa header :)

Så jag hoppas att det blir av snart men så länge så får ni vänta :)

Hälsningar Jennifer

Välkommen till min nya blogg!

     Datum: 2011-08-14 Tid: 14:52:08 Kommentarer: 0


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG  / Jennifer

     Design&layout av ELLINOR.A
     Bakgrund från Styleblogg.se
RSS 2.0