Happy new year!!!

     Datum: 2011-12-31 Tid: 15:31:08 Kommentarer: 0

Bilden tagen av Rebecka Thor

Jag önskar alla läsare ett riktigt gott nytt år...
Idag har man badat bastu och ska sen skjuta raketer och äta jättegod mat...XD
Hoppas alla får det härligt...
p.s om ni har fått sen några fina bilder som ni har tagit kort på så kan ni skika dom till mig som jag sen senare skriver "läsarnas bilder" och sen kan ni se era egna bilder..

Skika bilder till [email protected]

hide your pain with a smile...

     Datum: 2011-12-22 Tid: 13:39:46 Kommentarer: 0

Idag är det min födelsedag!!!
Det är ju nu jullov...XD
Jag hoppas snön ligger kvar till jul, men ni alla får ha ett god jul och ett gott nytt år

hide your pain with a smile...

     Datum: 2011-12-09 Tid: 16:19:38 Kommentarer: 0
Hej
Nu är det bara nio skoldagar kvar innan det är dags att tagga JULLOV!!!!!
I skolan idag så har man inte gjort så mycket haft slöjd,tyska och musik där vi fick ha med oss fika
Imorn taggar man LUSSE NATTA ska vara med på innebandyn :)
Sitter nu och väntar tills idol ska starta
Nu får ni ha en trevlig kväll
Kramar Jennifer

Pictures

     Datum: 2011-12-09 Tid: 16:07:27 Kommentarer: 0






VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG  / Jennifer

     Design&layout av ELLINOR.A
     Bakgrund från Styleblogg.se
RSS 2.0