Torsdag

     Datum: 2012-05-31 Tid: 18:07:59 Kommentarer: 0
snart helg....
idag har vart en lugn dag i skolan
Eng-såg vi på film


Hemkunskap-bakade


LUNCH


No/musik-skulle haft det men läraren va sjuk så då blev det musik i stället


Matte-mattespel
Ska snart öva till tyskan imorn och sen blir det att läsa ur boken "Rör mig inte" en bok som inte var så bra i början men när man kom in i den så blev den skitbra...
bjuder på bild

måndag

     Datum: 2012-05-28 Tid: 18:01:36 Kommentarer: 0
Hej igår så var det klassbollen...tråkigt att jag inte fick va med i år
men för en av mia bröder gick det bra, den andra gick sådär...
idag så har man inte gjort så mycket, ska snart öva lite för matteprovet imorn...
bjuder på bild ttagen ifrån skåne

fotat

     Datum: 2012-05-26 Tid: 11:26:41 Kommentarer: 0
Igår när man var hos farmor så fotade man lite..


några bilder

     Datum: 2012-05-22 Tid: 18:37:11 Kommentarer: 0


taggar till imorgon

     Datum: 2012-05-22 Tid: 18:24:27 Kommentarer: 0
Imorgon ska man 07:50 träffas vid skolan och sen åka buss till Lidköping där vi ksa ställa upp i CAMP BLÅ LJUS...längtar

bjuder på bild

söndag

     Datum: 2012-05-13 Tid: 15:40:17 Kommentarer: 4
Idag så har man haft kyrka i karleby
Kl 17:00 så kommer farmor,farfar,mormor,morfar,morbror,morbrors fru och min kusin och firar min mamma som fyller år i morgon...GRATTIS säger jag i förskott...
man ska kl 17:00 äta smörgåstårta och till efterrätt blir det smördegsbakelser med chokladmousse
kommer bilder på det

tagen från internet

//puss&kram

Lördag

     Datum: 2012-05-12 Tid: 14:48:20 Kommentarer: 0
Idag så har man haft konfa träff
då fick man bland annat äta frukt...mums
smakade på en ny frukt som heter...
Drakfrukt, det sägs att den ska vara jätte nyttig...

tagen från internet
 
så här såg den ut


Sen så har man hållt på att läst lite i boken "Sötaste Klara"
imorn så ska man till kyrkan och sen blir det att fira mamma
"ska försöka ta lite foton då"


bjuder på fotade bilder
//vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.....

torsdag

     Datum: 2012-05-10 Tid: 16:56:07 Kommentarer: 0

ÄLSKAR DEN HÄR TEXTEN
Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet
Har alltid kunnat tappa min skalle till marken
Har alltid varit'säker på att jag kan göra fel
Det ger mig trygghet i stanken, bedragen av tanken

Tror du vi kan ropa efter nån med förstånd
Som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar
Jag tror du söker efter mer än du ser
Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen
Kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen
För vi lever alla med känslan att falla
Och vid tomhetens botten står vi på toppen

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig


frågor om mig

     Datum: 2012-05-05 Tid: 20:18:28 Kommentarer: 0

Senaste

Låt du hörde: Amazing-Danny 

Film du såg: kommer inte ihåg,men någon tecknad med mina småbröder

Mat du åt: Pasta "hemmagjord" och sås

Kram: Johan

Känslan: Glad

Bråk: En liten smågrej med en av mina lillebröder

Resa: Ålleberg

Längtan: Att få cykla med Ellinor och Madde

Dröm: oj, kommer ej ihåg 

Personen du träffade: Johan

Person du pratade i telefon med: Mamma 

Personen du fick sms av: Ellinor

Gången du var utomhus: Idag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: för några timmar sedan

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Pizza

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller Expressen: Expressen

McDonalds eller MAX: McDonald

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll

Sommar eller vinter: Sommar

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- smör
- Mjölk (röd)
- frukt
- fil
- grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Min mobil
- Mina money
- Mina vänner

3 saker du inte kan äta?
- blodpudding
- hjärta
- bläckfisk

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Min familj

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Äter

har ni fler frågor så kommer snart när ni läsare kan fråga, men ni kan alltid fråga ändå på:
[email protected]


Ållebergsresan 2012

     Datum: 2012-05-05 Tid: 19:49:42 Kommentarer: 0
Idag så har man cyklat till Ålleberg och så har man nästan gått runt hela Ålleberg...berättar mer någon annan dag
Vi är de härliga gummorna



                                                   TACK FÖR EN HÄRLIG DAG
                                                      
"det måste vi göra om"


 det kommer mer bilder

fredag

     Datum: 2012-05-04 Tid: 20:29:44 Kommentarer: 1
Idag så har man haft

Slöjd-håller på med ett förkläde "ska exprimentera lite"
Tyska-gick igenom svar och sen såg man ett avsitt av "türkisch für anfänger"
Lunch-pasta & köttfärssås
Sv-startade ett nytt kapitel med "norska"

ha en fortsatt trevlig dag
"inget roligt på tv i kväll"
//Facebook <3 twitter

NYHET

     Datum: 2012-05-03 Tid: 19:18:23 Kommentarer: 0
äntligen...
idag 19:17 kom mamma hem och överraskade mig med min konfaklänning...
shit va glad man blev asså...länktar nu redan tills jag tar konfa <3

torsdag

     Datum: 2012-05-03 Tid: 19:04:17 Kommentarer: 0

Sorry för att jag inte har skrivit ett tag det e för att man har haft fullt upp
Saker som hänt i veckan
MÅNDAG:
Var man i Göteborg. Vi åkte buss från brandstationen 08:30 sen så tog vi en break och gick på kissepaus och fikade lite sen fortsatte det till SOS i Göteborg där så fick vi först lyssna på en gubben som berättade vad dom gjorde och sen så fick vi gå till en balkong och se hur dom som svarar i telefonerna när vi ringer sitter och jobbar sen gick vi och åt på en resturang och det blev korv och mos



sen åkte vi vidare till backabranden och där lyssnade vi på en tjej som vart med om det och så var hennes mamma med också....det var jättehemskt.
 

här visade dom där branden startade "staketet har böjt sig av värmen"

sen efter det så bärde det av till liseberg


TISDAG:
1 maj

IDAG:
Har man haft eng glosor och så har man bakat på hemkunskapen, sne har man ej gjort så mke mer
//leva livet


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG  / Jennifer

     Design&layout av ELLINOR.A
     Bakgrund från Styleblogg.se
RSS 2.0