tisdag

     Datum: 2012-11-20 Tid: 17:29:48 Kommentarer: 0
Hahahaha...trode jag skulle dö av skratt idag!!!!
Jag mår så jävla bra just nu alltså, men en sak sänker ner mig och det är den förbaskade so:n som inte går att banka in i huvudet. Det roliga är att jag kan det när jag sitter på seterra men sen när man ska skriva så blir det blackout!!!!
Dagens citat:
Vill du ha din neger (neger=suddigum)...?????
Någon annan som har något bra citat????
 
Igår så var jag jätteflummsig och jag hittade på en ny låt om Madde och den gick så här....Madde har en pun* som är stor och stu*, det kanske är omoget men jag rår inte för det...XD
 
Ha det gött din stora igelkött
 
*=lägg till en g eller m...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG  / Jennifer

     Design&layout av ELLINOR.A
     Bakgrund från Styleblogg.se
RSS 2.0