hej

     Datum: 2012-08-18 Tid: 17:55:33 Kommentarer: 0
det var ett tag sen jag skrev ett inlägg...men det beror på att man har haft läger med konfirmationen
 
vi har haft det roligt, sovit mycket.... vi har bland annat också fått bada m.m
 
jag har bestämt att jag kommer vara mer positiv med min blogg och inte sänka ner er mina läsare och bara läsa negativa saker........utan nu kommer jag vara mer positiv...
 
idag så har det regnat men det gör inget för då kan man vara inne och göra andra roliga saker...vi har också haft en heldagsövning till konfirmationen som är avslutning imorn, det e lite gött men ändå inte för man har faktiskit kommit närmare dom i klassen och jag uppmuntrar er som tänker om ni ska ta konfirmation "GÖR DET", ni behöver inte tro på gud.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG  / Jennifer

     Design&layout av ELLINOR.A
     Bakgrund från Styleblogg.se
RSS 2.0